Reference case Insight

HoloMoves brengt mensen spelend in beweging met behulp van hologrammen en een augmented reality (AR) bril. De AR-bril projecteert de hologrammen om de persoon heen in de echte wereld, maar zijn alleen voor de brildrager zichtbaar. Het team van HoloMoves ontwikkelde speciale 3D-animaties, waardoor patiënten in beweging moeten komen om het spel te kunnen spelen of om een taak uit te voeren. Dat kan zowel liggend, zittend als staand. Want door patiënten meer te laten bewegen, herstellen ze sneller, liggen ze korter in het ziekenhuis en lopen ze minder risico op complicaties.


H

  • Affinity for gaming
  • Affinity with Extended Reality (VR, AR, MR) is a plus
  • Experience creating assets; concept at and 3D models, up to optimization and textures
  • Experience with programs such as Blender, Maya, or similar
  • Experience with Substance Painter or similar is a plus and/or with creating (particle) effects, shaders

Your duties:

  • You will work with a game developer and game designer on various game projects

  • You create concept art and style for new small games
  • You will design 3D assets for our games and/or 3D effects for our games


Your skills:

  • Communications
  • Collaborate
  • Proactive attitude
  • Iterating based on feedback
  • Strong language of shapes and colors

What we offer:

Work with a lot of freedom and varied projects. We are a startup with a passionate team and a mission to help develop the healthcare of the future.
Schedule: Mon-Do (Fridays by arrangement). Work location: mostly at the office in Utrecht, working from home is possible after consultation..

Partners